19 Eylül 2014 Cuma

Hz.EBUBEKİR'İN ra DUASI

“Allahümme salli ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim"
Bismillahirrahmanirrahim


Hz. Ebubekir'in ra bu duası beni çok etkiliyor; size de aktarıyorum.

**Allah'ım! İflas ettim,benim azığım yetersizdir. Beni cennete götürecek yollar kapalı biliyorum. Günahlarımı itiraf ediyorum. Bu fakir kapına geldi Allah'ım onu kapından çevirme,kovma beni. 

Allah'ım bu kulun günahı çoktur ama Senden başka kimsesi de yoktur. Hangi kapıya gideyim? kime yalvarayım?

Ya Rab! ben zelilim, kapına geldim büyük günahlarımı bağışla. Biliyorum isyanım çoktur, Senin nimetini unuttu Ya Rab. Biliyorum günahlarım kum zerresi kadar çoktur, lakin Senin rahmetin ondan daha fazladır. Beni affet, beni itme ateşe. Hayırlı amelim yok biliyorum; kötü amelim ise çok. İtaatim çok azdır bunun da farkındayım. Benim bir kalbim var, hastadır; hasta kalbime şifa ver ya Rab, nurlandır onu.

Allah'ım Sen İbrahim'in ateşini suya çevirmiştin; beni yakacak olan ateşi de suya çevir Ya Rab. Merhamet et bana. Mahşerde hakim Sen olacaksın,karar Sendedir; Senin vereceğin kararları bozacak kimse yoktur. O gün şu zelil kula, bana acı Ya Rab.

Bu çok sevdiğim tevbe duasını da paylaşmak istiyorum

**Allah'ım! Hatalarımı, bilsizliğimi, siretimdeki aşırılığımı ve Senin benden daha iyi bildiğin kusurlarımı benim için bağışla. Bunların hepsi bendendir.Önceden işlediğim, geride bıraktığım, gizlice işlediğim, alenen işlediğim ve Senin benden daha iyi bildiğin kusurlarımı bağışla. İleri götüren Sensin geri bırakan Sensin. Ve Sen herşeye gücü yetensin. 


"Allahümme salli ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim"

Tüm hata ettiklerim nefsimden, isabet ettiklerim Allah(cc)’dandır.

EN DOĞRUSUNU ALLAH cc BİLİR

Hiç yorum yok: